Partner

PLUS Supermarkten

Onze professionals begrijpen de kracht van storytelling in het bedrijfsleven. Voor PLUS Supermarkten, die staan voor ‘Goed eten voor iedereen, elke dag’, is het vertellen van verhalen in de winkel van essentieel belang. Het is meer dan alleen communiceren van voornemens: het is een weerspiegeling van wat ze echt in huis hebben, van wat ze dagelijks doen. Door deze verhalen verhogen ze de perceptie van kwaliteit, laten ze zien wat PLUS uniek maakt, en waarom het de moeite waard is om bij PLUS boodschappen te doen.

Een nieuw hoofdstuk

In 2018 begon onze samenwerking met PLUS Supermarkten na een grondige dragtest. De introductie van de Briljant 2.0 kledinglijn markeerde een nieuw hoofdstuk. Deze casual kledinglijn straalt gastvrijheid uit en biedt een hoog draagcomfort. Met oxford blouses en denim schorten brachten we eigentijdse en onderscheidende elementen naar de werkvloer.

Duurzame overgang van 1.0 naar 2.0

Bij de overgang van de oude 1.0 PLUS beroepskleding naar de nieuwe 2.0 versie, namen we een duurzame benadering. De oude kleding werd ingezameld en in samenwerking met onze partner WerkSaam gereconditioneerd. Na reparaties en herstelwerkzaamheden kreeg de beroepskleding een tweede leven, tegen een minimale bijdrage, voor de winkels die nog niet waren overgeschakeld naar de nieuwe kledinglijn. Een bewuste keuze voor duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid.

Eén sterk merk: Coop en PLUS fusie

In 2021 werd de fusie aangekondigd tusssen Coop en PLUS Supermarkten, waarmee de derde grootste servicesupermarkt van Nederland ontstond. Hierbij kwam het ‘werk aan de winkel’. Alle Coop-medewerkers kregen een nieuwe PLUS outfit voordat de Coop-supermarkten werden omgebouwd naar het PLUS-merk. Onze buitendienstmedewerkers bezochten elke Coop-ondernemer om hen volledig te informeren over de nieuwe PLUS 2.0 kledinglijn. Maten werden geïnventariseerd, en geen detail werd aan het toeval overgelaten.

Circulaire bedrijfskleding in 2023

2023 markeert een nieuw hoogtepunt in onze samenwerking met PLUS Supermarkten. We zetten de eerste stappen richting circulaire bedrijfskleding. Oude, niet meer te reconditioneren PLUS beroepskleding wordt verwerkt in de productie van nieuwe PLUS beroepskleding. Dit is niet alleen een grote stap richting duurzaamheid, maar ook een concrete bijdrage aan het behalen van de langetermijndoelstellingen op het gebied van duurzaamheid. Een voorbeeld van hoe een visie wordt omgezet in actie. Bij De Waard Beroepskleding blijven we gedreven om samen met onze partners zoals PLUS Supermarkten een duurzamere toekomst te creëren!

Dit is hoe het is om met ons te werken

Overige cases

12.1.2021
Frank Oosterhoff

Keurslager Arie Klaver

In het gezellige Schagen schittert Keurslager Arie Klaver als een icoon van traditioneel vakmanschap. Met een eigentijdse inrichting, vriendelijk personeel en een team dat toegewijd is aan hun ambacht, vormt deze slagerij het kloppende hart van de lokale gemeenschap.

Lees meer
8.3.2018
Frank Oosterhoff

PLUS Supermarkten

Onze professionals begrijpen de kracht van storytelling in het bedrijfsleven. Voor PLUS Supermarkten, die staan voor ‘Goed eten voor iedereen, elke dag’, is het vertellen van verhalen in de winkel van essentieel belang.

Lees meer
11.1.2022
Frank Oosterhoff

Albron

Bij De Waard Beroepskleding streven we er altijd naar om meer te doen dan alleen het leveren van kleding. Onze missie is om partners te zijn in het succes van onze klanten, en dit wordt duidelijk weerspiegeld in onze recente samenwerking met Albron.

Lees meer
4.1.2017
Frank Oosterhoff

HUBO

In het landschap van doe-het-zelf, steekt HUBO er met kop en schouders bovenuit. Met ruim 170 speciaalzaken en een schat aan ervaring is HUBO de onbetwiste leider op klusgebied. Waar HUBO echt het verschil maakt, is in die klussen waar extra advies nodig is of waar maatwerk een vereiste is.

Lees meer